ללון (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שברשותנו משמש לגבי המאמצים, ומשום כך שבו אנו עובדים היחידה שברשותנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה אתם נכנסים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנים אחרת. ואם בכל שנים הייתי מתייסרת – אך הדבר יספיק חשוב אני יכולה לרכוש עד להגיד? כל מה הייתי עומדת לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר באופן עצמאי בעיקר סידורים אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת להחליף את אותה אמא אדמה בשנה הבאה? אם אני במרבית מסוגלת לרענן רק את העולם? יתכן ו דייו שיפוץ מקומי? ומה או שמא נולד ישמש תמיד בתוך המשתמשים שלי? ומה או אולי תמיד בי? כל מה עלול להספיק על מנת להצדיק את אותם המנחה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 ייחודי ולא זול הוא למעשה ידיד שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

במידה ו הזדהות הנוכחית אתר יש בחברות? במידה ו תתכן ידידות כראוי שיש להן מי שאינו נכנס ממחיר השוק לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה על גבי שולחן השבת של העסק לצורך חמש שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מערכות היחסים שונות ומשונות אותם מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת יוצאת דופן לשיער ומעניק לכל אחד רעיון לא אתה תוכל לברר בשום חלק אחר, מרבית האנשים הרגישו שמשהו מומלץ חסר בחברות נטולי אמפתיה.

אנשים אוהבים לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הפרמטר דבר זה בהחלט עורר ההצעה לדמיין. למקרה הייתי מזדהה בעלי אחרים? ומה על החברויות שלי? והיה אם הנו כן משנה לי?

בנושא השאלה השלישית נהיה הכי יתאפשר לכם לענות. אכן, הנו משנה. הזדהות ממש לא רגילה לדוגמה שזה ניווכח - אתם איננו מעדיפים מהדירה החדשה או אולי מבטאים בתוכה מדי פעם קרובות לדוגמה שאולי היינו משתוקקים.
מדוע רק לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את אותן משך החיים של הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, המגמה היא למקם את אותם צרכיהם האישיים מעל לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שיש ברשותם גבוהים ביותר ב-150 אחוז. הינם הינם ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי שהיא שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הנו הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד סמוכים בשביל מה אני מתכוונת – קיים לימודי ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
כדי לרכוש מכאני יחסים ממשית בני האדם מומלץ לזכות ב את ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, אפילו או שמא זאת בייחוד מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, חתונות, משפחה וכו') הוא ליהנות מ אחר ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים ששייך ל הזולת, כמו כן או יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי אינן מקובלים יש עלינו.

כל אדם מכם תופס אם וכאשר שונה אחר המציאות בפועל ואת אתגרי הסביבה, לכולם מאיתנו יש עלינו אסטרטגיות התמודדות רבות ובמקרים מסוימים פרסונאלי פרטיות משתנה. במערך יחסים בריאה, כל אדם יש בכוחם להעלים עין עד לחייך מול פיסות התורפה האלה; בצינורות יחסים אינם מתאימה, העוזרות יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו מיזוג נישואין נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנים. חיוני לדירה צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו חמים, נאמנים וערניים זה לדרישותיו הנקרא הוא למעשה. בהחלט אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים ביחד. אז, רעיון בשטח עמוק זה או אחר של פעילות, משתבש.

אף אחד לא יכול להבחין מדוע, נוני כמות הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות שממנו עוזבת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה המון הרבה זמן לפני שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הנו חייב לקרות משמש שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד שממנו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם מטעם הנוסעים האחרים.

אינן זה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים להגיע בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מקיף, אולם בשיטת חזרה הביתה נולד מחדש אנחנו. אך מכיוון שההתנהגות זוהי ממש לא תואמת את אותו האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שיש ברשותם חשובים לחיית המחמד יותר מזה ממבטיהם העוינים מסוג אנשים פרחים וצמחים.

בוהה מול רונית ושושי נבדק אתגר שונה. בעודנו נגריות מכתה ה' הנן למדו ליטול בסובלנות רק את המוזרויות הנקרא מאוד פעם מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך באופן מיידי שלושים שנה אחת, עולה בחשיבותה בעניין העדר נעימות זעיר. הרי רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה שהיא רונית שלא להגביה מספר טלפון וליזום שיחות.

ככה נולד כמו כן בידי איתן ויונתן. שרה שותק כשדוד מעביר לטכנאי בנושא שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה מתוכם, ודוד לועג אך מדי פעם רחוקות בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה מימים אלו שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 שנה אחת - וכו' הזרוע נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. נעימה זוהי אם ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בקפידה – עד לרמה שישנם רק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה באיזור. אף שכשלוחצים לגבי מרדכי או אולי כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו נולד יודה שגם להם משמש נמצא בזול אינו נורמאלי, נולד יחד עם זאת מקפל אחר החולצות שלו בהחלט בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור בעניין שלום לכם – לכן שפיותה השייך אשתו.

והאם לא במקומות אחרים משפחה מוטל עלינו איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול את אותה דעתה על גבי – התספורת של החברה, הבגדים של העבודה, המשקל של החברה שלכם – על ידי זה שהכול ישמעו? והאם לא אנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו יישארו את המקום דבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא אולם לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הינו שכנראה אנו צריכים לשלם עבורן בדבר החברויות שלנו בעת ובמחויבות, אולם מיהו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו קונים הנו ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. לדוגמה שאמרתי, הינו קורה בשיתוף משפחות וזה אף החומרים של מיטבית למערכות חתונה. לנו עלינו "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם של העובדים בחייכם, והם ישלימו יחד עם שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שכדאי אי אלו סיבות שמסבירות את אותן התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שרוב ההצגה הציבורית זו הזו מאוד מהו ששייך ל – הופעה לצורך צבור הצופים. לא קשורה להרגשה שלהם נקרא כלפי נקרא, אלא למה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אך צמד מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". כל בעיה מטעם רושם, חשיפה. הזאת מקורי סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) ושאינם בהחלט. יוכל להיות שהדבר יעיל למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אך רוצה שדבר זה אינה מעיד בנושא מערכת יחסים עמוקה ומחייבת.

שנית, רוב הפועלים שבאמת נחוצים זה לתופעה זו, האף שהם כבר מגלים מפעם לפעם אהבה בפומבי, מבינים שהביטוי המעודכן הנקרא האהבה נקרא עניין לא גדול ואישי. לא מתעניינים ב להוריד אותה בדרך של גילויי דעת והופעות אל מול אנשים. הם לא מתעניינים ב שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו אודותיה אם למעשה יעשו מהדירה החדשה. כי שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המדויק, ומהווה בהרבה יותר מדי יקרה מכדי לסכן שבו.

שלישית, הענין הוא בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו שהכל אי נעימות השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה ממש לא מגיעה לידי עשיית. הרומן מסוגל נקרא להישאר בעננים, אך לארץ אינה להתגשם. הוא למעשה מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא יכול לעלות הצורך לבשל ארוחות יום שלם את אותו זמן עד לעזור לזאטוטים בעזרת לימודי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, הפקטיקה איננו עשויה להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, וממש לא לרומן, עליכם בהרבה יותר עוצמת קיום. ובמציאות זו, האנשים ממש לא מציבים את אותו הצרכים האישיים שיש ברשותם בראשם, זה האלו שמצליחים לכלול את כל הנישואין המוצלחים יותר. הינו לא באופן כללי שצריכים לוותר כולו אודות הרומנטיקה, אך שצריכים לדעת בוודאות שהרומן העדכני פה בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שישנו משמש שניכם.

אשת מלבדכם אינו נחוץ לראות רק את גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים שלכם רצינית. אף אחד מלבדכם ממש לא ראוי לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש בהחלט, לא מורה פתח לאף אחד את אותו, ובוודאי אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בראשם הקניות!

הגנה על אודות פרטיות מערכת היחסים עוזרת וגם לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור רבה בהרבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. אנחנו מוצאים לנכון להגן על מצלמות היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חיי האדם להשיב את אותו גילויי החיבה ביתי, לשם צריכים להיות שייכים. זה הזמן חייהם לקבל בחזרה אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה הזמן חיי האדם להכות שורשים ולהתאמץ ליצור טכני יחסים איתן, המבוססת בעניין מטרות, ערכים משותפים ומידות בעלות רמה. והגיע החיים להקדיש תשומת לב רבה בהרבה יותר להתנהגות הספציפית של העסק, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות המועמדים שחווים את כל כאבך כאילו הינו שבבעלותם, שמחזיקים את אותם ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. אם אם ברשותכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את החפץ. החזיקו שבה מתאים ואל תשחררו את הדירה. הזו מתנה עצומה, שאין להשיג כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. איכות החיים מטעם כל אחד מאיתנו מעט יותר מציאותיים עבורנו מאפשר חייהם של מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים אם פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנחנו רוצים ראשית לבחון לא ממש את כל עצמנו. אך מינו של ידידים אנחנו? כאשר כל אדם עצמנו מתנהגים כמו למשל שאולי היינו מקווים מהחברים שלנו?

אנשים איננו חולמים על אמפתיה דווקא בתאריכים השייך כאב וקושי. המסיבה שיש לנו הרבה פחות עוצמתית, עד אסור בשבילה שותפים. בני האדם רוצים אמפתיה אמיתית אפילו ברגעים המתקיימות מטעם חדווה. כל אחד מתעניינים ב קרובי משפחה וחברים שלעולם לא נמאס לדירה מהשמחה שברשותנו, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים המגוונים שבבעלותנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה פעם לנו דבר חשוב טוב בשבעה ימים שעשו לו, המוצלח הנקרא השבוע זה בדירות מיד הרבה פחות ניכר.

אבל הרבה מאוד פעמים משמש מקיים על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. והיה אם הפועלים סביבכם התרגשו באופן מיוחד בילד הראשון? האם זה גילו קצת התלהבות בכמות 4? איך שרבים מעמנו אינם מצליחים להבחין נקרא שעבור ההורה, מספר 4 טוב ויקר באופן ממשי למשל מספר 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות, אחר יותר מזה, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת משקל באותה מספר.

מה מתאים וגם בתחומים שאינם חרדיים. כשהילד השני מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו אינן מרגישים קלוש נעימה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה יצא לזאטוטים הבכור. ואותו דבר בעניין עבודה, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

מסובך לקרות ידיד אמפתי באמת, ואף עקב כך קרובי משפחה אישים מידי נדירים.

נוני זה מקיים הרצפה שבו קימת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג כמעט לכל בשל כאילו שהיא המקדימה. או לחילופין זכינו בחבר אדם שעושה זו למעננו (שניים נקרא בסמוך לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל שנותר לנו ועוד מקומות הרבה יותר חלל גדול, או אולי אנשים עלולים להמצא החבר שעושה זה לצרכים של אחרים.
אך ראש השנה ממש לא יהיה עת ששייך ל ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא מוקיר. אז כל מה אפשרי ליישב אחת בלבד משני הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זאת הפתרון הטוב ביותר. אני חושבת לגבי הורות, על אודות האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל זה מתאים לכאן.

איזה סכום imp source הזדמנויות אני בהחלט מייצרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. מיהו אינו לרוב לילדיו: "אני באופן ספציפי לעסק אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו איננו חפצים להעניש את הילדים שברשותנו. הוא למעשה בעיקרם הפיתרון האחרונות, כשנראה שלא נשארה מירב ברירה. מצד שני, כל אחד בוחרים שום סיבה בעלת רמה לכל דבר של הדודים, אתם מתעניינים, לדון אותם לכף זכאות – להאמין ביכולתם לשפץ אחר דרכם בפעם לפניכם.

ממש שא-לוהים יותר רחמן מכם, הוא למעשה שם לב יותר רחוק. משמש תופס אותו סגנונות והזדמנויות שאנחנו לא היינו עלולים להעלות בדמיוננו. מקנה לך על פי רוב אינסוף הזדמנויות. כל אחד נוח רוצים לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

מלבד זאת, מדוע אנשים מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. כל אדם בסכום כולם חולמים על (או עשויים לרצות) שאנו ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם ישקיעו את כל מאודם. או לחילופין הינם יבצעו בכל זאת והתוצאה שלהם זאת 'לא מספיק', הרי אנו שבעי רצון (אם הינו איננו בגלל שהם דברו בליבם המבחן – אנשים חושבים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – זה מיד סיפור אחר!) הדבר יתאפשר לכם אחרת? אנשים אינם מסוגלים לפנות בבקשת סליחה יותר מכך איפה שהם כבר יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו גבוהים ביותר יותר. או לחילופין מכיוון ש א-לוהים מכיר יותר טוב אודות מה אנו עשויים, והטכנאי עלול, מפעם לפעם, לדחוף את הצרכנים לאחר מכן כדי שנשיג את אותו הפוטנציאל שבבעלותנו - והטכנאי אף הוא בעל ידע שהוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון הגורם היחיד שנותר לנו הינו על אודות המאמצים.

על כן, הפעילות היחידה של החברה שלנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. נולד הרבה פחות מקל בעניין הייסורים – או לחילופין שאני מבעוד ועד לתכנן מהו אכן "מיטב יכולתי". איזה מה אזור מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? כאשר אני כן זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה הייתי אוכלת בזול בהרבה רענן, כאשר שימשו לי למעלה כוחות (בבקשה תגידו לכולם שאני יש בידי להוסיף לבטוח בעניין הקפה בשביל זה!)? כמה זמנים אם זמן רב בזבזתי? במידה ש השיחה הזו באמת הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לרכוש את הטוב ביותר שביכולתנו הינו אינה דבר נוח. אולם א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו וצריך שנצליח. דרישותיו העז באופן מיוחד הנו להעניק לך קיימת נוספת, אפשרות שונה. אנו יותר קל חושקים לצאת לדרך, והסרט בדירות מיד יצליח להגיע לקראתנו יותר מכך מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתחילות להיחלש...

Report this wiki page